Haussa Legal Assistant

HPP_hallinto-24

HPP Asianajotoimisto Oy on yksi Suomen johtavista liikejuridiikan asianajotoimistoista. Panostamme asiakkaidemme liiketoiminnan kasvattamiseen tarjoamalla korkean lisäarvon juridisia palveluja. HPP on erikoistunut olennaiseen.

Työpaikkana HPP tunnetaan vahvasta juridisesta osaamisesta, hyvästä yhteishengestä sekä matalasta hierarkiasta. Toimistossamme panostetaan kasvun vauhdittamiseen ja kansainvälistymiseen.

Etsimme nyt tehokasta ja luotettavaa henkilöä vakituiseen

LEGAL ASSISTANT -TEHTÄVÄÄN

Tässä monipuolisessa assistenttitehtävässä tuet useampaa juristia heidän toimeksiannoissaan huolehtien muun muassa asiakirjojen viimeistelystä, sujuvista kokousjärjestelyistä, tärkeistä määräpäivistä, sekä laskutuksesta. Jos työskentely liikejuridiikan parissa yhdessä Suomen johtavista asianajotoimistoista kiinnostaa, saatat olla etsimämme henkilö.

Keskeisiin tehtäviisi kuuluu

  • avustaa tiimisi juristeja heidän monipuolisissa ja monialaisissa toimeksiantotehtävissään
  • osallistua assistenttitiimin työskentelyyn yhdessä muiden tiimin jäsenten kanssa
  • asiakkaan tunnistamiseen liittyvät monipuoliset tehtävät
  • erilaiset matka-, kokous- ja tilaisuusjärjestelyt sekä kalenterinhallinta
  • yhteydenpito toimeksiantoihin liittyviin asiakkaisiin ja eri viranomaistahoihin
  • matka-, osto- ja myyntilaskujen käsittely.


Voisit sopia tehtävään jos

  • työskentelyotteesi on palvelualtis ja olet tarkka, huolellinen, ennakoiva ja oma-aloitteinen
  • hallitset MS Office -ohjelmat erinomaisesti ja omaksut uudet tietojärjestelmät nopeasti
  • kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi, ruotsin kielen taito on eduksi
  • olet joustava ja suhtaudut positiivisesti erilaisiin tehtäviin
  • sinulla on hyvät organisointitaidot ja saat työt sujumaan myös kiireen keskellä
  • sinulla on tehtävään soveltuva koulutus, esim. tradenomi
  • voit olla vastavalmistunut tai jo kokemusta vastaavista tehtävistä kartuttanut, tärkeintä on aito kiinnostus alaa kohtaan ja halu oppia.


Tarjoamme sinulle

  • monipuolisia ja haastavia toimisto- ja asiakaspalvelutehtäviä
  • rennon työilmapiirin ja mukavat työkaverit
  • assistenttitiimin yhteistyön ja täyden tuen
  • kehittymismahdollisuudet kasvavassa asiantuntijaorganisaatiossa
  • kattavat edut
  • Helsingin ytimessä sijaitsevat toimitilat toimistolla työskentelyä varten ja joustavan hybridityöarjen.


Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätä ansioluettelosi ja hakukirjeesi palkkatoiveineen linkin kautta viimeistään 11.9.2024. Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaa assistenttitiimin team leader Jaana Silvola, puh. +358 40 534 2133 maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin klo 13–14.

Toimithan pian, tutustumme hakemuksiin jo hakuajan kuluessa.

Jaa sisältö verkossa

Lue myös

Ota yhteyttä